حلم عمرى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

حلم عمرى

منتدانا محراب مشاعرنا نبعثرها فية نتوارى فية عن الدنيا

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

احلى نكت لاحلى ابتسامات فى حلم عمرى

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
المدير
Admin
المدير

المساهمات : 632

احلى نكت لاحلى ابتسامات فى حلم عمرى Empty
مُساهمةموضوع: احلى نكت لاحلى ابتسامات فى حلم عمرى   احلى نكت لاحلى ابتسامات فى حلم عمرى Icon_minitimeالخميس يناير 10, 2008 4:50 pm

مره واح قابل واحد زميله لقى ودانه الاتنين محروقين فساله ايه اللى حرق ودنك قاله انا كنت بكوى البنطالون والتليفون ضرب افتكرت المكوى التليفون ووضعتها على ودنى قاله امال ايه اللى حرق ودنك التانيه قاله ماهوا التليفون طلبنى تانى

واحد اتجوز وحدة اسمها نعمة كل يوم يقوم من النوم يبوسها وش ودهر

واحد زملكاوى بيوقف تاكسى بيقوله 6 اكتوبر فقاله لا ستة واحد

مرة واحد فا فى اوى حب يعمل راجل فقال للامة انا خارج قالت لة رايح فين فقال انا راجل محدش يسقلنى رايح فين... فخرج فاوقف تاكسى فسألة السواق انتة رايح فين فقال لة انتة مالك ازا كنت مقلتش لمامى هقولك انتة..!

مره واحد ذهب إلى الدكتور يكشف على ابنه وبعد الكشف قال له الدكتور البقيه في حياتك ! إبنك مات رد عليه الواد وقال أنا صاحي يابا ! قال له إخرس يا واد إنت هتعرف أحسن من الدكتور

مرة صعيدي رجع من السفر ولقه الشقة كلها صراصير تعرف عمل اية ؟؟؟؟؟
غير قفل الباب

صعيدي راح البلد وقال انا مش رايح الكويت تاني دول ناس عندهم ميت نبي نبي ناكل نبي نشرب نبي ننام

مرة واحد صيعيدي دخل الحمام لقي خياله قاله إطلع برة يا قليل الأدب

مرة واحد ماشى بالعربية بتاعتة فلقى يفتة مكتوب عليها خفف 70 كيلو قلك التزم باشارات المرور مشى كمان شوية لقى يفتة مكتوب عليها خفف40 كيلو مشى على سرعة اربعين كيلو وبعد شوية لقى يفتة مكتوب عليها خفف عشرة كيلو مشى على سرعة عشرة كيلو بعد كدة لقى يفتة مكتوب عليها مرحبا بكم فى خفف

مره واحد راح عزه رجع مديحه

في مولد ووحده ضاع جوزها بلغت الشرطه فسألها الشرطي أيه أوصافه فقالت الزوجه أنه لابس بدله وكرافه وشيك راح الولد قال لاء يا ماما دالابس جلابيه مقطعه قالت له أسكت علشان يجيبو لينا واحد أحسن

واحد مدرس بيسأل بنت انتي ليه شعرك اسود واختك شعرها اصفر قالت له اصل امي ولدتني قبل ما تصبغ شعرها

صعيدى ماسك ثلجة لمدة ساعتين وقال اموت واعرف بتخر منين

مرة 5 صعايدة بيهزروا بالاسلحة مات منهم 3 فقال الاثنان المتبقيان بس يا عم لا تقلب بجد

صعيدي ماسك واحد اسود وقاعد يغطسه ويطلعة بنهر النيل مر عليه واحد وقالة اييش يامعلم بتعمل كده ليه قال عاوز اعمل منو دعاية شاي لبتون .....

صعيدي حب يشرب سيجارة حطها بـكوبيا .....

سأل الطبيب في مستشفى المجانين النزيل الجديد : ما أسمك ؟فأجاب المجنون : محروس . الطبيب : ما أسم أبيك ؟المجنون : محروس .الطبيب : ما أسم أخيك ؟المجنون : محروس أيضاً ... فكلنا في البيت اسمنا محروس ما عدا أخي حسنين .. فأسمه عتريس

اثنان صعايدة يلعبون الشطرنج فقال الأول : قتلتلك الحصان فأستأذنه الثاني بضع دقاق و عندما عاد اليه قال : سممتلك البهايم كلها

واحد صعيدي عاوز يفجر نفسه بين اثنين اسرائيلين سوا بروفا قبل يوم

اثنين صعايده يلعبون شطرنج .. كيف انتهت اللعبه؟؟ الملك جتله جلطه من صراخهم

مرة واحد بقول لواحد صاحبه:الحق التعبان دخل اوضة حماتك - قاله سيبه يستاهل

واحد صعيدي بيلف علي اكشاك السجاير يقول للبياع بتعرف تتكلم انجليزي يقوله البياع....لا ....يروح لغيره ويكون نفس السؤال ونفس الاجابة لغاية اما وصل للكشك الاخير قاله بتعرف تتكلم انجليزي قاله ايوا قاله كويس قوي اديني علبة مارلبورو

في قريه نزلت أمطار شديده وسيول. دخل الغفير مسرعا على العمدة وكان يزعق ويقول: يا جناب العمده..يا جناب العمده.. الميه دخلت بيوتنا. رد العمده:مبروك.. عقبال الكهربا

واحد صعيدي رجع من السفر بعد غيبة بيسأل عن ابنه الصغير
قاولوله ان القطر داسه قالهم تااااااني

مرة واحد امريكي وواحد اسباني وواحد صعيدي اتفقوا منو
اييب اكبر تمساح راح الامريكي ياب واحد كبير وراح
الاسباني ياب واحد اكبر وراح الصعيدي و ما رجع راحوا
يدورون عليه لقوه شايل تمساح صغير و يغني له باب فين ؟؟

صعيدى أخذ شهادة دكتوراه فقال لزوجته والله ماخبرشى ليه
الناس بيحكوا على الصعايدة أدينى جبت الدكتوراه. فقالت
له زوجته: دق على الخشب لا تصيب حالك بالعين. فدق على
الخشب. فقالت الزوجه مين على الباب؟ فقال الزوج: خليكي
انا بشوف مين

مرة في واحد صعيدي مات أبوه فلما سألوه عن السبب قال لهم
جلطة بالمخ . قالوا لا حول و لا قوة الا بالله و المخ ده
جاله منين !!!

تحياتى

اشرف

https://ashly.ahlamontada.com
القمر

القمر

المساهمات : 261

مُساهمةموضوع: رد: احلى نكت لاحلى ابتسامات فى حلم عمرى   احلى نكت لاحلى ابتسامات فى حلم عمرى Icon_minitimeالجمعة يناير 11, 2008 6:22 pm

حلوين اووووووووى
تحياتى
القمر
دانا حب

دانا حب

المساهمات : 124

مُساهمةموضوع: رد: احلى نكت لاحلى ابتسامات فى حلم عمرى   احلى نكت لاحلى ابتسامات فى حلم عمرى Icon_minitimeالسبت يناير 12, 2008 9:26 am

واحد زملكاوى بيوقف تاكسى بيقوله 6 اكتوبر فقاله لا ستة واحد
انابشجع الزمالك

احلى نكت لاحلى ابتسامات فى حلم عمرى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» جاااااااااااااااااااااااامداااا اوى ( لحلم عمرى )
» حصريا على حلم عمرى و بس قبل اى منتدى اغنية ( انا كنت فين )
» حــصريـــــــا على حلم عمرى وبس حبيب قلبى ((فضل شاكر)) ((من
» حصريا على حلم عمرى و بس اغنية ( يا حبيبى رد عليا ) غدى بجد
» حصرى سميرة سعيد فى اغنية عمرى واحلامه